Henüz okuyan tatlı hukukçuların minik deneyimleri
susluavukatlar@gmail.com

13 Ocak 2016 Çarşamba

MiaOrganical








Sevgininmakyajdefteri ile miaorganicalcosmetics  birlikte düzenlediği çekilişi kazanmamız sonucunda deneyimleme şansı bulduğumuz bu minik ürünleri biz çok sevdik. Özellikle minik oluşları hem çantaya, makyaj çantasına konulabilmesi açısından hem de minik gezintilerimiz de yanımıza kolayca alabilmemiz açısından çok iyi. 

Temizleyici (cleanser




Yüzün ölü derisinden kurtulmak yepyeni canlı bir deriye kavuşmak için birebir ürün. 
Kabının güzelliği 2 fıs fısla tüm yüzünüze sürebilirsiniz, fakat hiç köpürmüyor ve kokusu biraz keskin. Bendeki etkisi biraz yanma ve kaşıntı oldu. Cilt tipime uygun gelmediği için ne yapsam diye düşündüm ve makyaj süngeri temizlemek için kullandım 3 kere sıktım baş orta ve ucuna. Sonuç muhteşem oldu yepyeni sanki ilk aldığım gün ki gibi. Durularken uğraştırmadı tüm makyaj kalıntısı aktı gitti iyice yıkayıp kurumaya aldım. Acaba yırtılma aşınma yapmış mı diye, ama hiç bir sorun ile karşılaşmadım.


El Bakım Kremi - Ayak Bakım Kremi


 Ayak Bakım Kremi




Ayağıma azcık sürdüm üstüne çoraplarımı giyip yattım sabah bir kalktım muhteşem. Kokusu çok kötü ama sürüp 2 dk bekletince ne koku kalıyor ne yağlı bir krem hemen emiliyor. Parfümsüz olması sağlık açısından çok daha iyi sonuçta. Kremin yapısı çok katı olmamakla birlikte yumuş yumuş akışkan da değil. 

El Bakım Kremi
Nemlendirmesi oldukça yoğun. Kışın çatlamış ve kurumuş ciltler için ideal. Kısa sürede emiliyor,yine çok koyu bir kıvamı yok ama çok da akışkan değil. Kokusu bana çok ağır geldi ama kalıcı bir kokusu yok birkaç dakika sonra uçuyor. 

%100 Saf Argan Yağı



Bu ürünü her gün kaş ve kirpiklerime sürüyorum. Dolgunlaştırdığını bir hacim kazandırdığını gözlemledim. Yüzde 100 saf olması ve organik olmasıyla da içim çok rahat kullanabiliyorum. Kıl köklerini besleyici özelliği var argan yağının, o yüzden dikkatli kullanmak gerekiyor. Saçlar için de kullanılabilir.

Saç ve Vücut Serumu



İçerisinde argan yağı ve gül suyu bulunduran bu ürünü yüzüm çok kuruduğunda nemlendirmek için sürüyorum ve yumuşacık oluyor. Aynı şekilde vücudu nemlendirmesi de çok güzel. Bebeksi bir yumuşaklık veriyor. Vücuda canlılık ve parlaklık katıyor. En çok sevdiğim iki ürün ve yağlar oldu :) Vücut kullanımına uygun olduğu için kıl köklerini  beslemediğini düşünüyorum :)

Gece Bakım Kremi


Yüz kremleri için cilt tipinize uygun olanı kullanmak en iyisi. Her yaşta yaşlanma karşıtı kremleri kullanın yaşınıza uygun olarak görüşü olsa da ben buna karşıyım. Yüzü bence alıştırmamak gerekiyor. Ben de kremleri denemesi için anneme verdim. Nemlendirmesi oldukça iyi olan bu ürünleri gece sürüp yattığında yumuşacık canlı bir ciltle uyanıyorsunuz.
Göz Çevresi Bakım Kremi: Göz çevremiz diğer cilt bölgelerimize göre daha ince bir yapıya sahiptir. Bu ürünlerin organik olması ve içinde katkı maddelerinin bulunmaması oldukça iyi. Kırışıklıklara karşı etkili. 
Gündür Bakım Kremi: Çabuk emiliyor. Üstüne makyaj yapabilirsiniz. Nemlendirmesi oldukça iyi. Kokusu kalıcı değil. Bu kremi ben de kullanıyorum :) Oldukça da sevdim, başka kremleri yüzüme kullanırken endişeleniyorum. Ama bu ürünün  organik olması sebebiyle gönül rahatlığıyla kullanıyorum. 

Tonik


Yine fıs fıs yaparak kullanılan bir ürün. bu ise oldukça pratik ve kolay bir kullanım imkanı yaratıyor. Her gece yüzümü temizliyorum.  Siyah noktalar üzerinde henüz bir etkisini göremedim. Ama nefes aldığını hissediyorum ve makyaj sonrası dolan gözenekleri açıyor :) Bunun diğerleri gibi keskin bir kokusu çok yok :)

Vücut Losyonu



Banyo sonrası cildimi nemlendirmek için kullanıyorum. Yumuşacık yapıyor ve canlılık katıyor.

Şampuan ve Saç Kremi

Köpürmüyor bu yüzden de temizleyip temizlemediğini anlamıyorum. Normal saç kremi ve şampuandan daha çok ürün harcıyorum her yıkamada. İki ürünü de bitirdiğim için fotoğrafları yok :( Kokusu yok, organik olduğum için gönül rahatlığıyla kullandım.

Ve bizim için diğer sürpriz Sevgi Hanım iki kişi olduğumuz için kendisinde bulunan diğer kutuyu da bize hediye etti. Nazik davranışı ve zengin gönlün çok teşekkür ediyoruz :)



Biz kısaca bu ürünleri çok sevdik. Organik oluşu, içinde yabancı maddeler bulundurmaması, alerji yapmaması cildimize çok hoşumuza gitti ve severek kullandık. Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder